Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Profesja... inne sposoby.

LeoWoj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien problem, LENISTWO, strasznie nie lubię expić na glacy, na szopach biorę max po 2-3 więc nie leci szybko a na kremie leci wolno, do fam żadnej nie chcą mnie przyjąć bo jestem łucznikiem, mam 42 lvl profesji i WK lecz profesja.. no tak...

Moje pytanie:

Znacie jakiś szybszy sposób niż bicie profy na komecie/ kretach/ groszkach/ kremie? Jeszcze tylko na glacy nie próbowałem w jakimś pt.

Na 41 lvl profesji, z anckiem, na kremie biłem przez całą godzinę, bez przerwy, i robiłem misje z kwiatu dźwięku (5% Expa na 10 min) I w 1 godz wbiłem z 66% 41 lvl na 5% 42 lvl... A co dopiero do 55... zbankrutuje :/

Resy:

Światło- 94%

Woda- 88%

Mrok- 78%

Ogień- 70%

Chcę konkretnych odpowiedzi, a nie typu IDŹ ZA MINIALAND!! GRAĆ NIE POTRAFISZ I CHCESZ OD RAZU WSZYSTKO MIEĆ!

Z góry dziękuje, pozdrawiam.

2e102b5f9b77b.jpg

Opublikowano

... Eh, po 1 nie chcą Cie do fam przyjąc bo ie masz 55 lv. Czemu nie robisz misji tylko expiśz ręcznie? Za misje do 55 lv sam lv wpada, za wykonane cp np dostajesz nawet do 90%.. Tak masz do 55 lv, wbijesz 55lv na misjach potem idziesz do fam i na LóD, teraz expi się na glacku tylko i robi misje, a jak expisz na glacku to zazyaczaj dobijasz te 10% .

Jeżeli chodzi o Joba, to goroszki z żółwiem najlepiej, na komecie ciężko, poniewaz wkółko zajęte, groszki często nawet jakaś 4 jest wolna.