Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Od zera do Hackera ?

Bocek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć . Mam pytanie chciałbym stworzyć jakiś najprostszy hack który pomaga np w odzyskaniu danych z innego komputera : przykładowo wysyłam jakiś plik komuś przez GG, na którym jest hack który pozwala mi zobaczyć jego hasła, od czego mam zacząć? jakieś linki może porady, jestem w tym kompletnie ZIELONY

558262b0he20icne.gif
Opublikowano

Taki program do wykradania haseł jest to właśnie keylogger , służy do śledzenia działań innego użytkownika poprzez zapisywanie w key'u nazw loginów i haseł .

„Can you feel it?

Your future, torn away.

There is no escape, only oblivion.”

Opublikowano

To może dacie jakieś linki, gdzie mogę poczytać dokładnie o key'u a nie 100innych programach ?

558262b0he20icne.gif
Opublikowano

Jak Dla emm " słabych " polecam narazie używać np Pro Rata ma w **** opcji Bawienie sie ekranem Itd ma też wbudowany keyloger , Ftp . Jeśli chcesz pisać swoje to sie naucz C # , perla

lub delphina (nie wiem jak sie to pisze xD )

@up Wszystkie poradniki które znalazłem są na inne fora " Hakerskie " a tu nie wolno " promować " innych for

784091427630431250239.png784091427630431250239.png784091427630431250239.png784091427630431250239.png
Opublikowano

Hahaha, kolejny bonzo hakier pilnujcie dupski swoje pedofile?

Nie moge wielkie hakery oc ukradną hasło do metina/tibi/minecrafta i się im znudzi :D

Tak btw.Keyloggery

AD%20OR%20CRY_euw_92_3_logo.png

Zarchiwizowany