Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kody na auta

cinekx21

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć kody na auta. Gram w NFS World niecały tydzień i jestem jeszcze kompletnie zielony w tych tematach. Z góry dzieki

Opublikowano

Wpisałem i wyskoczyło mi, że "Wpisany przez Ciebie kod został już wcześniej wykorzystany. Z kodu można skorzystać tylko raz.!" A kodu w ogóle nie wpisywałem ...

Opublikowano

Wpisałem i wyskoczyło mi, że "Wpisany przez Ciebie kod został już wcześniej wykorzystany. Z kodu można skorzystać tylko raz.!" A kodu w ogóle nie wpisywałem ...

A kupowałeś kiedyś SpeedBoosty?

Jeśli tak to masz na emailu wiadomość i w niej kod.

Opublikowano

Zapewne odznaczyłeś opcję otrzymywania mail'i od administracji NFS = brak kodów.

To już 4 temat o kodach, prosiłem wcześniej by nie spamić o nich, będą się sypały warny i parasolki Wam nic nie pomogą.

| | | | | taniecgitara basowa

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

Opublikowano

Zaloguj się na originie/NFS World (przeglądarka) i kliknij na swój mail - przejdziesz w jego ustawienia. Zakładka "ustawienia kontaktów" > edytuj pierwszą ramkę i zezwól na "Chcę otrzymywać najświeższe wiadomości i informacje o produktach, nowościach, wydarzeniach i promocjach EA."

| | | | | taniecgitara basowa

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

• 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany