Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Serwer na bukkicie i WorldEdit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka.

Chciałbym postawić serwer na bukkicie z WorldEdit, aby móc sobie dużym zasobem komend edytować moją mapę na przyszły serwer.

Problem jest duży, gdyż ja jestem totalnie w tym zielony i przy odbytej kilka minut temu próbie po prostu się pogubiłem.

Wyjaśni mi ktoś w miarę prostymi słowami, krok po kroku, co mam robić, aby móc zaprosić dwóch kolegów na serwer, by mogli ze mną budować?

O Hamachi nie musicie wspominać, ponieważ to akurat ogarniam i wiem, jak umożliwić kolegom dołączenie do działającego serwera. :P

Oczywiście przewiduję nagrodę w postaci lajka, a może nawet kilku za dobrą pomoc.

Pozdrawiam. :)

@Edit

Zapomniałem dodać.

Jak będzie część "pobierz bukkita" lub "pobierz WorldEdit", czy jeszcze coś innego miałbym pobrać - proszę o podanie mi linków do downloadu tych rzeczy.

@BIG EDIT

Właśnie udało mi się postawić serwer na bukkicie. Jednak próbuję zainstalować WorldEdita na serwer, ale nie wychodzi, nawet gdy pobieram SPC.

Może ktoś mi pomóc, powiedzieć, jak zainstalować poprawnie WorldEdita?

DUŻO LAJKÓW :)

Pozdrawiam

1389638202-U295319.png

Opublikowano

pomoge pisz na skype: bartek.boss3 lub GG: 46935313

Pomogłem daj like, nie buj się ;)

Zapraszam na mój serwer: 178.32.71.241:25565

Survival + Gildie + FreeBuild (Dzialki)

Opublikowano

Teraz to ja już wszystko "pokićkałem" i nawet serwer zryłem.