Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nooobem jestem ^^

Gość Polandqwe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka.

Jestem nowy w swiecie nostale

Dopiero mam 26 lucznika i mam pytanie.

Oco sie rozchodzi z tymi u5-7+7 np.

Bo pisza o tym ciagle a ja nadal nie wiem o co im chodzi.

A i jeszcze jedno.

Jak moge na tym lvl szybko zarobic bo te piora aniola to na tym lvl nie da sie zlocic.

Prosze o pomoc ;D

Blagam nie wysmiewajcie mnie !

Opublikowano

Nie ma problemu. z tymi u6-7 _7 tzn . Ze jak piszę '' u '' to znaczy unikanlność u1- Podstawowy u2- dobry u3- Wysokiej Jakości u4- Doskonaly u5- Wiekowy u6- Tajemniczy u7-Legendarny.

a +7 to znaczy, że plus ulepszenia +7. Czyli np: Sell zbroja u5+5 , czyli wiekowa +5 czyli nawet dobra.

Jeżeli chodzi o zarobek, na 26 lv, możesz na 36 lv zrobić sp . Czyli Karte Sp Łucznika- Myśliwy.

Następnie możesz robić piczęcie matki cuby, bd potrzebował do tego Kamienia Rajdu. I matsów potrzebnych. Jak coś to pytaj.

1380739777-U870849.png

1375732994-U592769.png1375735056-U683421.png1378238828-U336505.png

Opublikowano