Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początkujący gracz

Pawlosx1160

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem jescze zielony w tej grze więc mam do was kilka pytań. Jaki serwer prywatny polecacie dla początkującego gracza, które postacie są lepsze europejskie czy chińskie, jakie skille rozwijać, gdzie expić na danych poziomach?

Opublikowano

Jeżeli chcesz grać długo i na spokojnie polecam Silkroad-R, jeżeli chcesz szybko wbić level czy coś polecam zajrzeć do działu publikacje serwerów i przejrzeć pierwszą lepszą prezentację.

Opublikowano

Ogólnie grasz pierwszy raz polecam china, bo jest łatwiejsza - a dokładniej glavier full str - czyli wszystki punkty dodawaj w siłę. Potem poczytaj lub też popróbuj zabawy postaciami euro.

Opublikowano

A podasz jakieś poradniki dot. postaci? Jescze jedno pytanko czy da się zrobić tak, aby postać po zabicu nie wracała z powrtem do pierwszego miasta (na serwerze nie ma możliwości odrodzenia się w punkcie, w kótrym się ginie).

Opublikowano

Możesz zmieniać punkty odrodzenia w poszczególnych miastach, każde dostosowane jest odnośnie Twojego poziomu.. jeśli chodzi o poradniki, to jest tego dość dużo, ale musisz poszukać na innych forach ogólnych, tylko odnośnie silkroada.. tam znajdziesz różne poradniki od tworzenia postaci do jej rozwinięcia itd. :))

deneuve22.png

Opublikowano