Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc] Nowy komputer

saymonx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem - otóż ostatnimi czasy zauważyłem spory spadek wydajności w moim komputerze. Zastanawiam się nad kupnem nowego PC, samej jednostki centralnej, przy okazji pozbywając się tej, lub nad kupnem części które polepszą wydajność. Jednak jestem w tym dość zielony ;). Apogeum w tym wszystkim był Crysis 3 który wymaga karty graficznej z DirectX 11 - u mnie po prostu nie istnieje.

Mój sprzęt:

Płyta główna: Gigabyte GA-M61PME-S2

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ ~2.6GHz

Pamięć: 4GB

Dysk: 1TB

Karta Graficzna: Geforce GTS 250 1GB

Monitor: Samsung P2270 HD

Zasilacz: Qoltec Tornado 520W

Obudowa fabryczna z NTT

Moje pytanie brzmi - czy opłaca mi się kupować części lub ewentualnie nowy komputer, jeśli tak to jakie oraz ile wart jest mój obecny sprzęt (bez monitora)? Budżet to 2000-2500 max. Więcej nie mogę wydać.

Opublikowano

a byłaby możliwość na tej mojej płycie głównej zainstalować i5, jakiś ram 8-16GB oraz tego HD7870 i czy opłacałoby się to wgl? jeśli nie to ile jest wart mój komputer?

Opublikowano

a byłaby możliwość na tej mojej płycie głównej zainstalować i5, jakiś ram 8-16GB oraz tego HD7870 i czy opłacałoby się to wgl? jeśli nie to ile jest wart mój komputer?

Nie można inny socket zupełnie ;).

Bierz ten zestaw, co podałem, raczej nie dostaniesz niczego lepszego.

Dyski jedynie zostaw !

Opublikowano

No rzeczywiście, cięzko bedzie dać lepszy ;p nie ma do czego dołozyc za bardzo ;p