Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

KW1S zaloga

Pawci0462

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SIema zaloga w kw1s doszla mi do 100% oprocz kierowca-mechanik , jakie umiejetnosci dodac w reszcie? jestem zielony w tej grze ;d gram nie caly miesiac

Opublikowano

Proponuje:

• Dowódca: Szósty zmysł
  • Celowniczy: Strzał z biodra
  • Kierowca: Gładka Jazda
  • Radiooperator: Naprawa bo nic innego ten bezużyteczny załogant nie ma
  • Ładowniczy: Bezpieczne magazynowanie
76561198001815076.png
Opublikowano

dalem wszystkim towarzystwo broni , zrobilem zle? jestl tak to moge to cofnc czy nie da sie?

Też dobra opcja ale musisz wziąć pod uwagę, że zanim nie dobijesz 100% umiejętności to nic z tego perka nie masz.

76561198001815076.png
Opublikowano

czyli jakwzialem u wszystykich towarzysze broni to niejest zle?

Jak masz u każdego to dobrze. Jakbyś miał tylko na jednym to by było źle :)

76561198001815076.png
Opublikowano