Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Troche Pytań Od Początkującego Gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka, jestem początkującym graczem Wowa, Gram sporo w Lola i mam kilka pytań.

1.Na jakim serwerze prywatnym zacząć grę aby nauczyć się sporo o tej grze (Mam już kupionego Wowa do dodatku Cataclysm , ale nie chce mi się zbytnio wydawać kasy na abonament więc wole poćwiczyć na privie)

2.Jaka Postać i Klasa są najlepsze dla początkujących ?

3.Oco chodzi z tymi buildami ? (Wiem co to buildy do lola ale tych do wowa jakoś nie czaje xD)

4.Macie jakieś poradniki tekstowe, vtuty lub coś w tym stylu aby ogarnąć tą gre ?

5.Jest ktoś może chętny do nauczenia grania mnie w tą grę ? (Mam 16 lat)

Edytowane przez BonieQ

%C3%9Foniek_euw_238_1_nozg.png

Opublikowano

1. Zależy czy TBC czy wotlk (dodatek) - Zapraszam - http://www.mpcforum.pl/topic/731845-dyskusjaprosby-o-serwery/

2. Może pomoże Ci ten temat - http://www.mpcforum.pl/topic/848667-dyskusja-pierwsza-postaklasa/ - zapraszam do lektury

3. Buildy, są to ustawienia talentów, jedne są na maksymalną przeżywalność, drugie na max dps itp itd. Jednym słowem jak rozdawać talenty.

4. http://www.mpcforum.pl/topic/843109-spis-poradnikw-i-cheatw/

5. Wszystkie pytania/problemy możesz zgłaszać na forum ;] co dwie(+) głowy to nie jedna ;]

1373369406-U138092.png

Opublikowano