Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Lista Anime - Wiosna 2013

Ryuuza

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powstał już podobny temat (klick) napisany przez użytkownika Asparte, ale "powód" jego założenia został przedstawiony w postaci graficznej. Oczywiście mowa tutaj o nowych tytułach anime, które ukażą się wiosną 2013 roku.

Zakładając swój własny kanał na youtube zdecydowałem się podejść do sprawy trochę poważniej i stworzyłem film. Do jego zrobienia użyłem cięższych narzędzi, a w nich jestem początkujący. Piszę ten temat, aby podzielić się z wami newsami i zobaczyć jak ludzie zareagują, jak ocenią mój 16 minutowy, 1,7gb'owy, debiutowy film na moim kanale. Za wszelkie błędy w wymowie przepraszam i niech wraz z tymi przeprosinami popłynie do was również zaproszenie do subskrypcji mojego kanału. Co na nim znajdziecie? Wszystko jest napisane w opisie filmu.

Link do materiału wideo:

http://www.youtube.com/watch?v=1nfEHwfByr0

Link do kanału:

http://www.youtube.com/user/LawlietDB

Filmy powstałe od czasu założenia tego tematu:

1. "Bakuman" Zapowiedź recenzji. / Announcement review.

http://www.youtube.com/watch?v=BKiVk5mndEA

2. "Bakuman" - recenzja anime / anime review.

https://www.youtube.com/watch?v=V4VhHB9dCbQ

3. LawlietDB - Zwiastun Kanału / Channel Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=qiABjm9lKnc

Jesteś najpiękniejszą kobietą, jaką widziałem na oczy. Oh! Zapomniałem! Jestem szkieletem i nie mam oczu - yohohoho! Skull joke.

mini1a.pngminigd.pngminizoro.png

Opublikowano