Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Teleportacja pomiędzy serwerami

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem lekko zielony z tego tematu.

Jak stworzyć połączenie pomiędzy serwerami tak aby po przejściu przez portal
przekierowywało/teleportowało mnie na inny serwer,

bez patch'owania klienta. Jakie pluginy są wymagane i tak dalej.

Jak myślicie że to jest niemożliwe to wbijcie na ten serwer ip: 198.12.14.134 ( To nie reklama! )

Wszystkie sugestie piszcie w komentarzu. Każdą sensowna odpowiedz wynagrodzę "+"

opencraft.pl << { na takim jeszcze nie grałeś }

TDepLbR.gif

Opublikowano

Widziałeś to na jakimś serwerze, jak tak to daj listę pluginów (komenda /plugins lub /?)

Łatwiej będzie nam się zastanowić czy to autorski czy z bukkit.org

sygnaturanccm.jpg

Opublikowano

Co za ludzie, to sa autorskie oprogramowania, ktore ldzie sprzedaja za ciezkie pieniadze nie ma i nie bedzie narazie pluginu na takie cos

Opublikowano

A pkugin Transporter też jest wzmianka o teleporcie pomiedzy serverami tylko osobiście nie testowałem tego nigdy wiec nie wiem jak

• "Zawiera patcher klienta dla klientów automatycznie ponownym" tłumaczone google tlanslator
battlefield3wallpaperhdf.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tylko po co Ci taki plugin ? Nawet po przejściu przez portal użytkownik i tak musi się zarejestrować lub zalogować .

A jedynym mi znanym pluginem jest właśnie transporter , działa bo testowałem, bardzo łatwy w konfiguracji.

„Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa”