Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana karty graficznej

Robertb98

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym zmienić starą karte graficzną (Radeon HD 5600) na nowszą (Radeon HD 7850) i chciałbym wiedzieć czy obejdzie się bez problemów, prawdę mówiąc to nie wiem czy ta starsza jest zintegrowana , teraźniejszy komp :

Procesor : AMD Athlon II X4 645

Karta Graficzna : Radeon HD 5600

Płyta głowna : M4N68T-M LE V2

Jak coś mogę dokupić rzeczy potrzebne do uruchomienia kompa z tą nową kartą.

Opublikowano

Nie znam się na tym za bardzo, ale wiem, że ważny jest zasilacz, więc powiedz jaki masz :) Bo na pewno kolegą z tego forum, którzy się na tym znają jest to bardzo potrzebne, jeśli kupujesz nową kartę graficzną, bo jakbyś miał za słaby zasilacz to jakbyś podłączył to raczej domyślasz się jakie skutki może to przynieść ;)

195721405447585377468.jpg

by  @czarnaaa

Jeśli pomogłem, daj lajka :)

Opublikowano

bardzo dużo? o.O być może chodzi ci o wiatraki i chłodzenie czy cuś;c bo raczej zasilacz jest przeważnie jeden. W każdym razie sprawdź tych wiatrakow/zasilaczy nazwe i ilość woltów ;p a jak nie to poczekaj jak doświadczeni mpcforumowicze przyjdą ze sql/pracy ;)

195721405447585377468.jpg

by  @czarnaaa

Jeśli pomogłem, daj lajka :)

Opublikowano

aha , wiec jeżeli wymienie PSU to bez problemu pójdzie wymiana GPU ?

a jeszcze jedno pytanie czy moja karta jest zintegrowana? bo jak na razie nie mogę się połapać w tym wszystkim

Zarchiwizowany