Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Wgrywanie nowych zbroi na plikach Terenzo

Ovniak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zwracam się z prośbą do kogoś, kto umie wgrywac zbroje na serwer na plikach Terenzo.

Otóż w tym jest kłopot, że jak wszystko zrobię jak należy, to zamiast zbrojek, mam kostiumy...

Chcę wgrac te zbroje :

http://www.mpcforum.pl/topic/291472-tutdlwszystkie-zbroje-8-dla-kazdej-postaci/

Proszę o pomoc, choc dokładnie wytłumaczenie co i jak zrobic (jestem zielony w tych sprawach)

Dziękuje z góry :)

Lajki polecą ;p

Opublikowano

zmien id zapytan w item_proto, wpisow w item_proto client, wpisow w item_list.txt , id icon

Sprawdz czy shapeindex ktory dales w plikach msm w root juz nie istnieje jesli istnieje zmien na inne id , ktore przepisz do value3 w item_proto client,serwer

Pomogłem? Daj Lubie to! :)

2252770056.png

Opublikowano

[quote name=Kriso1995_xD' timestamp='1359802241' post='6204447]

Bo w item_list masz dublowane id. Też tak miałem. Z jakiego clienta korzystasz??

Wszystko robie na plikach Torenzo, Clienta mam pl z dodatkiem tych plikow od Torenzo ;P

Opublikowano

Wszystko robie na plikach Torenzo, Clienta mam pl z dodatkiem tych plikow od Torenzo ;P

Noi wlasnie mozliwe ze pod tym id Terenzo mial u sb kostiumy. Zrob tak jak mowilem

Pomogłem? Daj Lubie to! :)

2252770056.png

Opublikowano

Zwracam się ponownie z prośbą, lecz inną.

Byłby ktoś taki miły i pomógłby mi z wgraniem pięciu ostatnich zbrojek, siedze z tym już 2 dni i nie ogarniam ....

Wynagrodzę lajkami :)