Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Polacy zbierajmy się

Sk4x

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim :) z tej strony gerber . W Dekarona gram już od 5 lat , grałem chyba na wszystkich prywatnych i na globalu gdzie miałem 159 lvl . BTW. może ktoś kojarzy po nickach no to Sk4x , ZuyCzuowiek , Firu ,FinalGank, 3odaKru itd. . Mianowicie chodzi o to że ostatnie czasy znowu wróciłem na privi bo konto na globalu mi okradli i spotykam wielu rozrzuconych po różnych privach polaków ... To dosyć przykre że my jako naród który za zwyczaj robił rozje* na prywatach i na globalu teraz nie możemy zebrać się do kupy . Pamiętam czasy jak pare lat temu kiedy zaczynałem gildi polskich przepełnionych było mnóstwo na Elite ,Nemesis tam była atmosfera . Proponował bym to odnowić bo dekaron jest naprawde dobrym MMO . Ja osobiście proponował bym server Elite chyba że więcej było by chętnych na jakiś inny to nie ma problemu bo wkońcu nie liczy się gra liczą się ludzie ;))

Opublikowano

Cześc zaczynam grę na dekaronie mój kolega gra w to kilka lat zaraził mnie tą grą może jakiś kontakt ts3 my na pewno się zgodzimy bo szukamy takiej ekipy chcieliśmy namówić klase aby grała ale ja on i jego brat gramy no i może mój kolega tylko my zaczynamy od nowa :) daj jakiś kontakt ts3 czy coś na pw :)

Opublikowano

Okkk ;) Miło że ludzie się zbierają , ts3 zaraz założe sekundka BUMP. Ts adress :ts3-hard.pl kanał 63 : Reaktywacja Dekaron hasło : dekaron

Opublikowano