Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zielony kupuje komputer ;/

CheaTOver

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.. Od razu napiszę że Zielony to nie jest moje przezwisko, ksywka czy imie...

Chciałbym kupić komputer tak do 2000-2500, a się na tym nie znam (jestem w tym zielony ^^). Temat piszę dlatego bo pomyślałem że skoro są tutaj ludzie którzy uwielbiają komputery i się na tym znają to może pomogą komuś w kupnie komputera ^^ Chodzi mi tutaj o wskazanie części by je kupić i złożyć kompa.. Spokojnie komputer złoży kolega który się zna bardziej ode mnie, a nie chce zawracać mu dupy szukaniem części. Tak jak wyżej, komputer do 2000-2500zł i ma być wsio co jest potrzebne na złożenie kompa razem z obudową ;/ Zależy głównie mi na tym by gry takie jak Skyrim czy BF3 poszły :D Na moim obecnym kompie granie w Skyrim na Low jest męczarnią ( w Resident Evil 5 menu mi się cięło więc gry samej nie sprawdzałem :D)... Oczywiście nagrodzę like każdy sensowny post. Z góry dziękuję ;)

Zbieram like ;x

Opublikowano

złoża ci na morele za 1 zl jak chcesz a co do oc to musi zrobić jeśli nie wiesz co to oc to over clocking/podkrecanie procka jest to łatwe jest pełno video tutow

Opublikowano