Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SQL Injection, Ftp hacking, czyli włam na priva.

EpicHacker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko wszystkim forumowiczom/ką. Jestem początkującym informatykiem, no może kiedyś nim będę xD. Wiedza przeważnie od wujka Google, ale opanowałem do perfekcji kradnięcie plików ze stron www i index'ów :D. Ściągam stronkę jakiegoś priva, przerabiam ją na niby "Czarną listę", zamieszczam tam keyloggera i kradnę itemki noobkom :ninja: . Strona jest idealnie podrobiona, i nie ma jakiejś subdomeny typu np. "za.pl", domena to "tk". Czyli można powiedzieć, że się znam w stopniu dobrym w HTMl i troszku w php. Możecie mnie zhejtować, sponiewierać, ponieważ będę się uczył wtedy na swoich błędach. Mogę gadać głupoty, więc możesz mnie wyzywać lub wytłumaczyć mi o co caman :P.

Ten temat jest tylko i wyłącznie w celach edukacyjnych !

Nie chcę nikomu wyrządzić szkody, ani rozwalić serwa, chcę udowodnić, że można się włamać na konto Gm, nie szkodząc jemu i innym i zrobić sobie pro eq i pododawać jakieś pierdułki :).

No więc jak w temacie, sql i ftp. Ciekawe metody :>,

Co to jest sql injection: http://pcfaq.pl/inte...-sql-injection/

Wkleiłem ten kod jako login na pandorce:

SELECT * FROM members where user =?admin? and pass=? or ?1?= ?1?

A na pandorze pod napisem "zapomniałeś hasła?" ukazało mym oczom się tak coś:

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/admin/domains/pandoramt2.pl/public_html/index.php on line 242