Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc] GameBooster i inne usprawnienia WarRocka

Pioti

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem, jako iż jestem zielony w programach komputerowych, więc postanowiłem poprosić o pomoc Was. Gram w WarRocka od prawie 6 lat, od 3 lat używałem EasyTune 6, ale w ciągu tego czasu zgarnąłem już za niego 3 bany. Dlatego stwierdziłem, że nie będę kręcił, a usprawnię sobie WarRocka innym sposobem. Zastosowałem się do porad zawartych w TuToriale DoraNa:

http://www.mpcforum.pl/topic/72961-tut-lepsza-wydajnosc/

Lecz temat ten jest z końca 2009 roku, więc parę rzeczy się pozmieniało.. Przykładowo GameBooster przeszedł już kilka aktualizacji. DoraN w swoim TuTcie napisał "Ten program jest wykrywany jak cheat we warrocku, więc żeby nie wyskakiwało "hack detected" wciskamy w programie SEND TO TRAY" - w obecnej wersji GB nigdzie tego nie widać.. Pobawiłem się tymi programami wczoraj i spróbowałem zagrać z włączonymi programami: GameBooster i Tweak-XP Pro v4. Nie zdążyłem dograć jednej gry i HackShield wyrzucił mnie z WarRocka. Kolejną sprawą jest to, że mój znajomy w tamtym roku dostał bana za GameBoostera (przynajmniej tak odpisał mu Admin na ticketa). Powiedzcie, czy da radę jakoś to obejść? Jak poustawiać obecną wersję GB, żeby poprawnie współpracowała z WarRockiem? Jakie są inne metody na poprawienie wydajności komputera i poprawienie sprawności WR?

Bardzo proszę o pomoc ogarniętych "informatyków" z tego forum. : )

Parametry sprzętu: