Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

GeForce GT430-Problem

dante1759

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio zakupiłem kartę graficzną GeForce GT430 2GB DDR3 128bit.Gdy podłączam ją, wiatraczek się kreci i po chwili przestaje. W gazetce pisze żeby podłączyć ją do slota PCI-E x16.Na stronach pisze że jednak obsługuje złącze PCI-E 2.0.Niestety nie znam się na kompach i nie wiem co mam robić więc liczę na jakaś rade.

Parametry Komputera:

Płyta Głowna: GIGABYTE GA-G33M-S2

Procesor: Intel? Core2 Duo CPU E4600 @ 2.40 GHz

Obecna Karta Graficzna: Radeon X1900

Ram: 3,5 GB 800 MHz DDR2

Zasilacz: CHIEFTEC ARENA GPA-500S8 500W

Opublikowano

PCI-E 2.0 to po prostu jakaś tam niby nowsza wersja, ale ogólnie jest to PCI-Express x16. Wiedz, że kupiłeś właśnie chujową kartę. Podłączasz ją, się wie na odłączonym komputerze?

Masz jakiś problem bądź pytanie dotyczące komputera? Napisz do mnie, a postaram się ci pomóc.

Opublikowano

to podepnij zasilanie do karty

u niektórych producentów jest u innych nie ma w tym modelu, sprawdź sobie bo raczej napiec zasilania z płyty nie potrafisz nawet zmierzyć by się dowiedzieć czy to nie czasem stabilizatorów wina :/

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Dobra już wszystko jest OK!

Chciałbym się tylko dowiedzieć jaka jest według was opinia o tej karcie i w miare możliwości o uzasadnienie jej.

Opublikowano

Dobra już wszystko jest OK!