Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Poszukuję Legionu

Gość Renissance

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Renissance
Opublikowano

Tak jak w temacie: poszukuję LEGIONu na Spatalosie, Asmodians.

Za bardzo nie znam się na tej grze, mam zaledwie 20lv (prawie 21), dlatego też... Poszukuję Legionu, który będzie wyrozumiały i cierpliwy wobec mojej osoby, ponieważ jestem zielona jeżeli chodzi o tą grę ;p

Chciałabym taki Legion, który by pomógł mi ogarnąć (nie chodzi mi o zrobienie eq, itd., bo to sama sobie zrobię), ale aby powiedziano mi mniej więcej co i jak. Tak, wiem, że są poradniki, ale wolę jak ktoś mi na TSie wytłumaczy to i owo, gdybym zapytała się o coś.

Uh, coś o mnie i postaci.

Mam na imię Paulina, lat 20, posiadam TS, Skype, Mumble, VT oraz gg, więc z komunikacją myślę, że problemu nie będzie, wystarczy podać 'namiary' na PW. Z początku mogę być nieśmiała, ale szybko przechodzi ;d

Gram Cleric`iem pod nickiem Rossaria, zamierzam zagrać Mussicanem, gdy wyjdzie patrz 4.0.

Nie wiem, co tu mogę jeszcze napisać... Proszę o pytania.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Wątpię żeby ktoś Ci podał tu jakiś dobry legion, ale jeśli chcesz to polecam poszukać sobie na Forum Aiona w dziale Legiony i Sojusze (Nie podaje linka, bo jest zakaz wklejania linków do innych forum.) tam są zamieszczane prezentacje Legionów, na pewno coś znajdziesz. Szkoda, że grasz po stronie Asmodian, ja osobiście gram na Spatalos, ale po stronie Elyos. Legion ForFun z góry polecam na przyszłość każdemu:>

Edit//