Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Z ilością RAM

kamilo75

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano! :D

Przed chwilą zainstalowałem windowsa7 home premium i zauważyłem dziwną rzecz w komputerze...

Obok ilości RAM pisze w nawiasie (Dostępne : 3,49GB) mam 6gb ram, a dokładniej to wygląda tak:

Zainstalowana Pamięć: 6,00 GB (dostępne 3,49 GB)

(RAM)

Nie mam pojęcia o co w tym chodzi :/ jestem w tym zielony i nie mam pojęcia czy się tym nie przejmować czy przejmować.

W menedżerze zadań windows mam tak o (w aktualnym stanie):

Razem: 3575

Buforowana: 1552

Dostępna: 2328

Wolna: 846

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź!

:>>

Opublikowano

Ciasteczko... Nic nie zjada 2,5 GB ramu ! Integra to max 500 mb szczególnie w idlu, a win7 64b zjada około 1-1,5 GB bez optymalizacji usług, i około 600-800 po niej.

Daj screen z programu Speccy, zakładka RAM.

Opublikowano

To dlatego. Systemy 32 bitowe obsługują około 3 GB ramu (jak już pisałem)

System zmieniaj na 64 bit.

Ok rozumiem tylko teraz gdybym wiedział jak zmienić system na 64bitowy :P wybaczcie moje "nie ogarnianie" ale specem od komputerów nie jestem ;P no ale dobra poszperam po necie i się dowiem :) Dziękuje za odpowiedzi.

:>>

Opublikowano

Musisz formata zrobić, inaczej nie zmienisz, nie wiem jak jest z PAE na windowsie 7 ale raczej tylko format i instalacja 64 bit została. Możesz też zainstalować na osobnej partycji drugi system, jednak nie wiem czy 64 bit i 32 bit będą współpracować.

Zarchiwizowany