Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Ikony

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym sie dowiedziec jak wgrac taka ikone na server

Jak zmniejszy i trochu po przerabiac i jak wrzucic ... jestem zielony wiec kazda wskazowka bedzie mi pomocna

tarcza.png

k%C3%B6lcs%C3%B6nhat%C3%A1s_eune_42_3_no

Opublikowano

zły dział... Nvm musisz dodać do pliku icon oraz locale pl. Poza tym zmniejsz rozmiar na 32x32

1std.png

"Nigdy nie kłóć się z idiotą. Szybko sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem."

Start projektu WSLR Dnia 27.11.12r. Godz. 9.00

Opublikowano

Kurde nie zauwazylem do jakiego dzialu dodaje ....

A jak moge dodac to do pliku icon i locale pl

i jak zmniejszyc ten glupi rozmiar bo nie ogarniam w Pro"Paint" 3 ponoc takie cos sie da prawda?

Opublikowano

Lol. rozpakowujesz to packerem. Dodajesz zdjęcie w rozszerzeniu .tga 32 na 32. Wtedy ikonę tam wrzucasz. Dodajesz wpisy do RootPackGen.xml i pakujesz. Następnie rozpakowujesz packerem locale pl i edytujesz item list.txt , czy cos takiego nie pamiętam. W każdym razie potem będziesz miał przykład ikony jak jest tam dodana. Zmieniasz tylko nazwę na swój item i zapisujesz. Następnie rozpakowujesz item_list drugim packerem, który służy do tego i dodajesz wpisy od +0 do +9. Możesz sobie przekopiować tabele od bojowej tarczy od +0 do +9 i pozmieniać nazwy.

1std.png

"Nigdy nie kłóć się z idiotą. Szybko sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem."

Opublikowano

hm a skad pobiore tego magicznego packera? i czy jest on platny