Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Który Bot wybrać ?

ZmkAg

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o boty na forum też jestem nowy i zastanawiam się którego bota wybrać? Słyszałem o IBocie ale mi się ten bot nie widzi zużyłem triala na dobę ponieważ nie chciało mi się bić DK w gammie to puściłem bota potem pozbierałem pare boxów na 2-giej gali i się skończyło i to moje pytanie. Którego bota mi polecacie oczywiście narazie darmowego a tak po 1 tygodniu - miesiącu gdyby mi się spodobał to bym go kupił ale 1 dzień testowania to za mało nawet nie zdążyłem się pobawić tym IBotem i ogarnąć te wszystkie funkcje. ;)

#EDIT# Dodam jeszcze że najbardziej zależy mi na wrotkach robić kappę i zetę. Więc czy istnieje jakiś Bot na palladium/skrzynki? Nie chcę na alieny ponieważ wolał bym polatać z czapą (bezpieczniej). Wystarczy mi bot np. który lata chociarz godzinę dziennie lub na miesiąc ;)

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie ma botów które spełniają Twoje wymagania(żaden bot nie ma tygodniowego-miesięcznego triala), mac 24h, lub PBDO 60min na dzień kiedy będzie działać.

Opublikowano

Ooo.. a ten PBDO bot to na ZAWSZE 1h dziennie? Czy np. ma limit? I on jest darmowy przez jakiś okres czasu i potem trzeba go kupić czy ciągle ??

PS: I co to znaczy "kiedy będzie działać" ?? Czyli teraz jest wyłączony, aktualizowany??

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak, co dzień masz 1h. Musisz zrobić konto na oficjalnej stronie: http://pbdo-bot.com/ tAM JEST WSZYSTKO NAPISANE ;]