Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer

damian136

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka wszystkim chciałem was się poradzić co do kupna nowego komputera mam już uzbierane 800 zł i planuje kupić komputer tak do 2000 oczywiście komputer stacjonarny i jest teraz pytanie do was bo orientowałem się cenowo na allegro ale wiem że tam nie należy patrzeć gdyż większość z tego są z zasilaczami no name itp . Czy dostanę dobry komputer w tej cenie w jakimś sklepie typu saturn .Chciał bym także powiedzieć że nie znam się na składaniu kompa więc składany przezemnie odpada.Chyba że ktoś mógł by mi dany komputer złożyć bo widziałem takie stronki na których tak można i na dodatek płaci się małą sumke i osoby z tej stronki go złożą.Komputer przeznaczony by był w szczególności do gier

Zależało by mi aby następujące gry działały na jak najwyższych detalach:

Diablo 3

Skyrim

Assassins creed 3

Dead island

Prototype 2

Battlefield 3

i seria Cod

Opublikowano

Na allegro nie opłaca się kupować komputerów, to samo tyczy się sklepów typu saturn i ogólnie wszystkich gotowców :P Lepiej złożyć coś samemu :)

Najlepszy zestaw który pociągnie wszystkie gry na max detalach jest i3 + hd7850 B)

http://www.morele.net/inventory/info/EEMmNe/

Lecz niestety kosztuje on ponad 2000zł, można wymienić procesor na AMD Phenom II x4 965 BE i wtedy zaoszczędzić 100zł lecz później radziłbym dokupić chłodzenie ponieważ to procesor którego grzechem było by nie podkręcać :)