Skocz do zawartości

[Problem] Błąd


duisek1995

Rekomendowane odpowiedzi

Masz APB przez Steam'a czy normalnie przez GamersFirst?

Zrestartuj komputer, czasami jest to wymagane po instalacji niektórych gier/programów.

Wyłącz antywirusa i zaporę.

Mam przez GameFirsta , haha powiedz Mi gdzie mam tą zapore wyłączyć , bo nie zbyt w Tym siedze :)

 

Wyłączyłem zapora , zresetowałem komputer , i wyłączyłem antywirusa , ale dalej to samo ;/

Odnośnik do komentarza

Hmm, usuń z folderu Launchera plik "environment.config".

Szukałem dokładnego rozwiązania i nigdzie go nie ma.

Jak nie pomoże, to usuń całkowicie APB z komputera wraz z pozostałościami i instalką itd., najlepiej jakimś programem do odinstalowywania aplikacji, który usunie wszystkie wpisy rejestru pozostawione po apliikacji. Potem pobierz na nowo APB.

Jak dalej będziesz miał ten problem, to radzę napisać do supportu, oni powinni znać dokładne rozwiązanie problemu.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Problem] Błąd   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...