duisek1995 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam własnie przed chwilą skończyłem instalować APB . Instalacja itp wszystko okej , ale jak powinna Mi się włączyć gra to wyskakuje Mi raport o błędach ( APB Launcher 596985 ) . Wiecie może co jest nie tak ? . Proszę o szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza
Flinn Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Masz APB przez Steam'a czy normalnie przez GamersFirst? Zrestartuj komputer, czasami jest to wymagane po instalacji niektórych gier/programów. Wyłącz antywirusa i zaporę. Odnośnik do komentarza
duisek1995 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Masz APB przez Steam'a czy normalnie przez GamersFirst? Zrestartuj komputer, czasami jest to wymagane po instalacji niektórych gier/programów. Wyłącz antywirusa i zaporę. Mam przez GameFirsta , haha powiedz Mi gdzie mam tą zapore wyłączyć , bo nie zbyt w Tym siedze Wyłączyłem zapora , zresetowałem komputer , i wyłączyłem antywirusa , ale dalej to samo ;/ Odnośnik do komentarza
Flinn Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Hmm, wejdź do folderu z grą i stamtąd uruchom, najlepeij jako admin, jeśli test takowa możliwość. Przeskanuj komputer antywirusem, może coś ci siedzi na kompie. Jaki system? Odnośnik do komentarza
duisek1995 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Hmm, wejdź do folderu z grą i stamtąd uruchom, najlepeij jako admin, jeśli test takowa możliwość. Przeskanuj komputer antywirusem, może coś ci siedzi na kompie. Jaki system? System XP , a przez administratora nie moge uruchomić . Niedawno co przyniosłem komputer z naprawy Odnośnik do komentarza
Flinn Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Hmm, usuń z folderu Launchera plik "environment.config". Szukałem dokładnego rozwiązania i nigdzie go nie ma. Jak nie pomoże, to usuń całkowicie APB z komputera wraz z pozostałościami i instalką itd., najlepiej jakimś programem do odinstalowywania aplikacji, który usunie wszystkie wpisy rejestru pozostawione po apliikacji. Potem pobierz na nowo APB. Jak dalej będziesz miał ten problem, to radzę napisać do supportu, oni powinni znać dokładne rozwiązanie problemu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.