Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Problem] Ze zmianą maila-Nagroda za pomoc!


Optimus-Prime

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyślij ok 15 maili o zmiane i odczekaj DO 48H!

Jeżeli maile nadal nie będą dochodzić napisz do BP, przedstaw swój problem a oni już (powinni) ci pomóc.

Możliwe, że będziesz musiał podac swój pierwszy nick konta, numery tel z jakich byly slane esy na konto lub jakis dowod zakupu w grze jezeli dokonywales.

 

Pozdrawiam.

userbarcopy.png

Opublikowano

Do supportu piszę od wczoraj od 23, spróbuje wtysłać te kilkanaście maili, a pierwszy nick z gry skąd ja mam to wiedzieć :O Konto ma 2 lata, a ja nie jestem pierwszym właścicielem;/

 

 

Support mi pisze że wszystko jest poprawnie, lub że to wina wp i tyle z ich strony:(

Opublikowano

Miałem podobny problem, napisałem do supportu i jedyne co sie nie zgadzało w moim opisie konta to nr telefonu ( chcieli wcześniejszy a ja byłem 2 właścicielem konta) i nie pomogli mi.

Po kilku dniach wysłałem jeszcze raz zmianę maila i tym razem doszło po paru minutach. Więc proponuje codziennie wysyłać zmianę maila. Któraś dojdzie

Opublikowano

tak przed likendem, tylko ze ja dane zmienialem tzn nick, i nic nie dochodzi wysylalem 3 razy w ok 1-2 h odstepach czasu potem juz nie probowalem

Nowa gra zarabiaj realne pieniądze handlując wirtualnym złotem zyski już w pierwszych dniach zabawy.



Więcej info na priv.

Opublikowano

Napisz do bp , że wysłałeś , sobie zmiane maila z tego ID xxx .

 

w xxx wpisz swoje id i napisz , że od jakiegoś tam czasu nic nie przyszlo ;d

98725.png

Opublikowano

ja też miałem taki problem i :

 

Szanowny(a) Graczu,

 

Proszę przeczytać uważnie poniższe wymogi odnośnie zmiany adresu mailowego na koncie gracza.

 

Aby zmiana została zrealizowana należy spełnić WSZYSTKIE poniższe warunki:

 

I. Proszę zalogować się na konto, którego dotyczy zmiana i napisać do nas za pomocą formularza kontaktowego. (zgłoszenia wysłane w inny sposób nie będą rozpatrywane).

 

II. Adres e-mailowy zarejestrowany jako ostatni na danym koncie musi być z portalu WP.PL (manualna zmiana adresu e-mailowego poprzez support może się odbyć tylko i wyłącznie w takim przypadku).

 

III. Proszę jeszcze raz o podanie adresu e-mailowego (w treści samej wiadomości do nas), który jest obecnie zarejestrowany na danym koncie (wykluczamy tu przypadki kradzieży lub kasacji).

 

IV. Proszę podać nazwę gry, oraz ID konta (jeżeli w grze występują serwery/światy proszę również to podać).

 

V. Proszę podać nick jaki był na koncie podczas jego zakładania (pierwszy nick konta) oraz nick obecny.

 

VI. Proszę podać przedostatnie hasło, oraz 3 ostatnie znaki obecnego hasła.

 

VII. Proszę przedłożyć potwierdzenia jak najwcześniejszych operacji bankowych lub numerów transakcji dotyczących operacji płatniczych na dane konto (doładowania waluty gry, pakiety, premium; w przypadku wysyłania smsów należy podać numer telefonu komórkowego z którego dane konto było doładowywane).

 

VIII. Proszę podać nowy adres e-mailowy jaki ma być ustawiony na koncie. Może to być dowolny adres nie powiązany z WP.PL. Jednak z naszych obserwacji wynika, że najlepiej spisują się konta na zakładane na

To jest ukryta treść, proszę

 

Po otrzymaniu tych informacji, support dokona WERYFIKACJI przesłanych danych i zmiany maila na koncie (o ile dane te będą się potwierdzały z naszą bazą danych).

 

Odpowiedź od supportu nastąpi na nowy adres e-mail.

 

 

Dziękujemy za wybór naszych gier.

 

Z poważaniem,

Wasza Ekipa Pomocy Technicznej

 

--

Bigpoint Support

 

 

Bigpoint GmbH

Drehbahn 47-48

20354 Hamburg | Germany

 

Fax: +49(0)40.88 1413-906

To jest ukryta treść, proszę

 

CEO: Heiko Hubertz

Business Registration: HRB-Hamburg 94148

Żałuje że nie można zmienić nazwy .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...