EpicSides Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Witam ! Kalkulator ten oblicza % zniszczeń z PZ, liczbę potrzebnych recyklerów uwzględniając poziom technologii ładowności, szanse zniszczenia moona i szanse odbicia wiązki. ( Nieprzydatne no ale cóż ). http://www.wrzucaj.org/879958 Scan: https://www.virustotal.com/file/de6a3bb424f8d0e3a5b45caa3ce3e15270c4dd0eb89d9d01e30f7b81b45db029/analysis/1351365052/ Miłego liczenia Nie ma to jak wstawić komiks do "Pogaduszki"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobeM Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 dodał bys do jakiej to gry : OGAME If you = stupid then insert(foot.in.your.ass) end if Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackraymund Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 o, to może komuś to się przyda ofc ogame #include <ButtonConstants.au3> #include <EditConstants.au3> #include <GUIConstantsEx.au3> #include <StaticConstants.au3> #include <WindowsConstants.au3> #include <array.au3> #include <string.au3> #Region ### START Koda GUI section ### Form= $Form1_1 = GUICreate("licznik", 508, 386, 192, 114, BitOR($GUI_SS_DEFAULT_GUI,$WS_MAXIMIZEBOX,$WS_SIZEBOX,$WS_THICKFRAME,$WS_CLIPCHILDREN,$WS_TABSTOP,$DS_MODALFRAME,$DS_SETFOREGROUND), BitOR($WS_EX_TOPMOST,$WS_EX_WINDOWEDGE)) $Input1 = GUICtrlCreateInput("", 8, 8, 121, 21) $Button1 = GUICtrlCreateButton("Licz", 136, 8, 75, 25) $Label1 = GUICtrlCreateLabel("", 8, 40, 200, 20) $Label2 = GUICtrlCreateLabel("", 8, 64, 200, 20) $Label3 = GUICtrlCreateLabel("", 8, 88, 200, 20) $Input2 = GUICtrlCreateInput("metal", 0, 120, 121, 21) $Input3 = GUICtrlCreateInput("krysztal", 0, 144, 121, 21) $Input4 = GUICtrlCreateInput("deuter", 0, 168, 121, 21) $Input5 = GUICtrlCreateInput("ilosc fal", 0, 192, 121, 21) $Button2 = GUICtrlCreateButton("licz", 128, 120, 113, 97) $Label4 = GUICtrlCreateLabel("", 0, 224, 500, 145) $Button3 = GUICtrlCreateButton("licz", 432, 8, 75, 73) $Edit1 = GUICtrlCreateEdit("", 240, 8, 185, 89) GUICtrlSetData(-1, "") GUISetState(@SW_SHOW) #EndRegion ### END Koda GUI section ### global $msg While 1 $nMsg = GUIGetMsg() Switch $nMsg Case $GUI_EVENT_CLOSE Exit case $Button1 $liczba = guictrlread($input1) guictrlsetdata($label1,"Metal: " & $liczba * 12500) guictrlsetdata($label2,"Krysztal: " & $liczba * 2500) guictrlsetdata($label3,"Deuter: " & $liczba * 10000) case $Button2 $metal = guictrlread($input2) $krysztal = guictrlread($input3) $deuter = guictrlread($input4) $ilosc = guictrlread($input5) $over = 0 $over1 = 0 $msg = "" for $i = 1 to $ilosc $metal = $metal / 2 $krysztal = $krysztal / 2 $deuter = $deuter / 2 $over1 += $metal + $krysztal + $deuter $over = $over1 / 25000 $msg &= "Metal:" &$metal & "Krysztal" & $krysztal & " " & $deuter & " " & $over & @CRLF Next guictrlsetdata($label4,$msg & @crlf & $over1) case $Button3 $msg = "" $edit = guictrlread($edit1) $edit = stringreplace(stringreplace(stringreplace(stringreplace(stringreplace(stringreplace(stringreplace($edit," ","")," ",""),".",""),@crlf,""),"Metal:",","),"Kryształ:","."),"Deuter:","/") $m = _StringBetween($edit,",",".") $k = _StringBetween($edit,".","/") $d = _StringBetween($edit,"/","E") $krycha = $k[0] while ($krycha > 100000); tutaj się pyta, jeżeli $krycha(czyli ilość krysztalu) będzie mniej niż 100000 na planecie to przestanie(dla metalu to $m[0], dla deuteru $d[0] $suma = 0 $krycha = $krycha / 2 $m[0] = $m[0] / 2 $d[0] = $d[0] / 2 $suma = $m[0] + $krycha + $d[0] $suma = $suma / 25000 $msg &= Ceiling($suma) & " DT " & "Metal:" & Ceiling($m[0]) & " Krysztal:" & Ceiling($krycha) & "Deuter:" & ceiling($d[0]) & @CRLF WEnd guictrlsetdata($edit1,$msg) EndSwitch WEnd (specjalnie zmienilem nazwy buttonów i inputów aby był przejrzysty, więc docencie to) funkcje to: liczenie kosztu rakietek liczenie grabowania surki(ilość fal samemu się uwzględnia) i szybkie liczenie ile potrzeba fal(porządne ;D) instrukcja obsługi http://scr.hu/0rby/kxsjb 1. wpisujemy ilość rakietek, i oblicza nam ile potrzeba surki 2. wpisujemy w inputy wartości planety, i ilość fal, oblicza nam ile na jedną fale możemy zdobyć surki + pokazuje ile potrzebnych jest DT 3. szukamy skana, kopiujemy to co pokazane na screenie http://scr.hu/0rby/tl9n1 wklejamy w te okienko i klikamy licz, pokazuje ile dt, i ile zgrabimy surki i tworzy te wyniki aż np. surka na planecie będzie mniejsza niż 100k krysztalu(aby to zmienić zapraszam na 64 linie kodu, jest tam komentarz) jest to kod którego używałem dla siebie więc zbędne komentarze typu, ale chujowo, po co używałeś czegoś po 100x itd. nie będę na to zwracał uwagi ale udostępniłem abyś mógł sobie bardziej swój kalkulator polepszyć i dodać troche użytecznych funkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.