Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Spis] Aktualnych Adresów&Struktur do WarRock'a


b4rt4z

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1351106099-U384748.png

1351105825-U384748.png

by AdrenalinaPL <3

 

To jest ukryta treść, proszę

 

by DarKWhiteness

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

 

 

by Spe@ker

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

 

by Hepe2567

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1351105849-U384748.png

by Hepe2567

 

To jest ukryta treść, proszę

 

1351105231-U384748.png

 

 

24.10.2012r

26.10.2012r

28.10.2012r

29.10.2012r

31.10.2012r

01.11.2012r

11.09.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1351105281-U384748.png

 

 

PS:Prosił bym o podpięcie(temat będe aktualizował raz/dwa w tygodniu ;) )

1379095800-U384748.png

ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger

Opublikowano

@Up

dzięki dodane ;)

 

@Top

Moderatorów prosiłbym o usuniecie starych postów

oraz jeżeli jest to możliwe o podpięcie tematu ;)

 

 

@down

wtf??

przecież czasami samemu dodaje

i się tak nie bulwersuj :D

1379095800-U384748.png

ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger

Opublikowano

 

 

 

//::===============DarKWhiteness Addy Logger=====================:://

//::============== Pointers ====================:://

#define ADR_PlayerPointer 0xA48E74

#define ADR_ServerPointer 0xA48E04

#define ADR_BasePointer 0xAA2C58

#define ADR_AngelsPointer 0xA489AC

#define ADR_DevicePointer 0xA489B0

#define ADR_PlayerSize 0x1D10

//::=============== MapAdress =====================:://

#define ADR_GlassWalls 0xA48AA0

//::=============== User Info =====================:://

#define ADR_D3DNAME 0x9F1AE0

#define ADR_D3DIP 0x9F17F4

#define ADR_D3DHP 0x9F2CB0

//::=============== Address =====================:://

#define ADR_Playerspeed 0x88FA50

#define ADR_Stamina1 0x867AAC

#define ADR_Stamina2 0x867AB0

#define ADR_Stamina3 0x867AB4

#define ADR_Stamina4 0x867AB8

#define ADR_Stamina5 0x867ABC

#define ADR_NoSpawnWait1 0xB7FC38

#define ADR_NoSpawnWait2 0xB7FC3C

#define ADR_NoSpawnWait3 0xB7FC40

#define ADR_NoBounds1 0xB7FAB0

#define ADR_NoBounds2 0xB7FAB4

#define ADR_NoBounds3 0xB7FAB8

#define ADR_WalkTroughWalls 0x867884

#define ADR_RollSpeed 0x88F834

#define ADR_VirtualJump 0x88F6A4

#define ADR_SuperNoSpread 0x88F5A8

#define ADR_Scope 0x903D98

#define ADR_Boneshot 0x890490

#define ADR_WeaponShot 0xA48EB4

#define ADR_WeaponReload 0xA48EC0

#define ADR_NoShotEffec 0x8650A8

#define ADR_QuickPlantDefuse 0xA489D0

#define ADR_PlantAnyWhere 0xA489EE

#define ADR_DefuseAnyWhere 0x9E2914

#define ADR_Gm Warnig 0xAB1144

#define ADR_MedicAmmoBox 0x890488

#define ADR_AnimationProne 0xA48EA0

#define ADR_AnimationVeh 0xA48EAC

#define ADR_AutoRepair 0xA489F7

#define ADR_AutoAmmo 0xA489F5

#define ADR_AntiAfk 0xB7FA64

//::=============== Offset =====================:://

#define OFS_Premium 0x58C

#define OFS_Dinar 0xDF330

#define OFS_level 0xDF320

#define OFS_Slot5 0xC70C4

#define OFS_Slot6 0xC70C5

#define OFS_Slot7 0xC70C6

#define OFS_Slot8 0xC70C7

#define OFS_X_Pos 0x10300

#define OFS_Y_Pos 0x10310

#define OFS_Z_Pos 0x10308

//::===============FastAlle's=====================:://

#define ADR_FastAmmo 0x50D845D8

#define ADR_FastHealth 0x50D845E0

#define ADR_FastRepair 0xA02658

//::=============== WeaponBinder =====================:://

#define ADR_SlotBase 0xC5F20

#define ADR_WeaponBase 0xA69B0C

#define ADR_ServerBase 0xA48E04

#define ADR_ClassBase 0xAA47F8

#define ADR_PlayerSlot 0x0

#define ADR_PlayerId 0x1D00

//::=============== Assembly =====================:://

#define ASM_AutoStart 0x533F77

#define ASM_MessageBox 0x4B52BD

//::===============CBaseLogger=====================:://

struct CBase

{

CPlayer* plocal;

char xUknow0[1211368]

CPlayer** pGlobal;

};

CBase* p_Player = (CBase*)(ADR_PlayerPointer);

 

 

 

PS. Weź też sam szukaj, a nie, że będą Ci dodawali cały czas.

1365881062-U68160.png

Opublikowano

hackerX wielkie dzięki, w końcu mogę robić hacki (a mam taki zamiar).

Zmieniam zdanie oo Tobie.

Pozdrawiam <3

 

// nie pisz takich postow bo to spam :) Jeśli chcesz mu podziękować to na pw ;) || areq94pl

1357040469-U286162.png
Opublikowano

@UP jeżeli nie umiesz ich używać to tak jest -.- struktury albo działają albo nie, a jak błędy to znaczy, że trzeba zmienić nazwy i tyle ...

 

 

Najpierw naucz się co to dokładnie jest i jak w ogóle działa potem pisz.

 

// post nic nie wnosi do tematu ;) || areq94pl

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Opublikowano

@JacoH

uspokój się ;)

przecież każdy początkujący pseudo koder musi się wywyższać

bo każdy z nich myśli że wszystko potrafi...

a i tak każdy wie co oni potrafią <3

 

@Top

Proszę o zamkniecie

 

Powód??

znajdziecie go u mnie w sygnie <3 <3 <3 <3

1379095800-U384748.png

ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...