Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kredyty

SmokeEveryDay

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po polsku prosze, boce i co z tego? ^^ boty sa po to aby je uzywac, nieprawdaz?

Ja jestem jeszcze zielony na temat tej gry, dopiero zaczynam ogarniac wiec jak mozesz przetlumacz xD

Opublikowano

Ja jestem jeszcze zielony na temat tej gry, dopiero zaczynam ogarniac wiec jak mozesz przetlumacz xD

moim zdaniem za 200 tys. już możesz mieć LENOVA , proponował bym dać 100 z hakiem i jak bys przegrał to będzie jeszcze jedna próba :)

za posiadanie przez ciebie URIODIUM kup napędy ( NAJLEPSZE +10 ) i dalej to powiem jak będziesz miał jużto

Opublikowano

ale żeś się zbulwersował ^^ bocisz czyli masz z bańki alienki bo lecisz na boxach czyli zależy Ci na prędkości wiec napędy to podstawa do tego lepszy statek - tzw. leonek to najlepszy wybór na 1 galaktykę - mapy x-1/2/3/4.czyli te mapy po których będziesz latał teraz w najbliższym czasie

1362495952.png
Opublikowano

leonek full napedow na niego;d tyliko 6 w sumie;d chyba ze bocic chcesz alieny to oslony tak do 100 k , a na koncu dzialka i wybocisz tym fe ;d

:)

Nowa gra zarabiaj realne pieniądze handlując wirtualnym złotem zyski już w pierwszych dniach zabawy.

Więcej info na priv.

Opublikowano

moim zdaniem za 200 tys. już możesz mieć LENOVA , proponował bym dać 100 z hakiem i jak bys przegrał to będzie jeszcze jedna próba :)

za posiadanie przez ciebie URIODIUM kup napędy ( NAJLEPSZE +10 ) i dalej to powiem jak będziesz miał jużto