Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] z M2Bob

lobiii

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sciagnalem obejscie hack shield bypass wrzucilem te pliki tam uruchomilem niby sie zrobilo, i pisze ze trzeba uruchamiac przez obejscie, gdzie jest to obejscie ? sciagnalem takze M2Bob wybralem jezyk pokazalem .bin wpisalem passy wlaczylo sie ladnie pieknie dalem PLAY i wyskakuje mi okienko HACK SHIELD UPTADE ERROR moglby mi ktos pomoc ? :) jestem troche zielony w tym :P

Opublikowano

dobra to ogarnolem juz dziala :) ale teraz troche inny problem z M2Bob dziala niby wszystko ladnie pieknie ale PICKUP dziala tak jakos dziwnie podnosi mi jedne yangi i nie wszystkie przedmioty z moba wypada np 5 roznych yangow to on podniesie je tylko raz np 20 yang reszta lezy wypadnie jakis miecz to on tego tez nie podniesie tylko co jakis czas jak mu sie zechce to podnosi, wiec jak ustawic to zeby podnosil wszystko ? i nie mam ustawionego ze ma podnosci np srebrny +1 a srebrny +2 juz nie bo wszystko jest zaznaczone :) prosze o pomoc :)

Opublikowano

Powiem ci tak jeśli masz m2bob'a nie potrzeba bypassa, m2bob blokuje hs samodzielnie... W m2bob już tak jest z Pick Up'em tez mam to samo po prostu byś musiał wykupić Vip'a czy jak to oni nazywają!

I

<3

beztytuuczi.png

^ ^

Opublikowano

Czysty metek wgrywasz do niego m2bob i wlaczasz all powinno dzialac:D

Aaa nie wgrasz nic do m2bob bo zaraz blad wyskoczy....

M2bob zrobil zabezpiczenia przed innymi hackami

Zarchiwizowany