Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kamerka internetowa - przeróbka na szpiegowską?

Loczuch

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie! Od razu mowie, że w tym jestem kompletnie zielony. Mam do Was pytanie, mianowicie, czy da się zrobić z takiej najtańszej, zwykłej kamerki internetowej, zrobić kamerę szpiegowską, czyli taką, aby była jak najmniejsza, obojętnie, czy przewodowa, czy nie, ważne, aby można było nagrywać filmy. Chodzi tutaj o kilku minutowe scenki.

Jak już mowilem, jestem w tym zielony, i dlatego proszę Was o pomoc. Czy jest coś takiego możliwe? Jak coś takiego wykonać? Co będzie potrzebne?

Prosiłbym Was, o jak najbardziej szczegółową instrukcję, krok po kroczku, co i jak.

Nie chciałbym odpowiedzi typu: "A po co ci to?!" , albo: "Jeżeli jestes w tym kompletnie zielony, to na ch*j sie interesujesz takimi rzeczami" itp, itd....

Podsumowywując:

Muszę zrobić jak najprostrzą, kamerkę, o jak najmniejszych wymiarach, obojętnie czy przewodowa czy nie, aby można ją było schować np. do rękawa, i bardzo ważne jest to, aby była możliwość nagrywania z niej filmików!

--

Pozdrawiam, Loczuch.

(: .ćyż usnes am eiN

Opublikowano

Nie, siostry nie mam ;D Potrzebne jest mi to, do innych potrzeb :D Jezeli umiesz cos takiego zrobic, to wytlumacz, a jestem pewien, ze ogarne :)

Opublikowano

@up

dzięki za info, lecz potrzebuje to do szkoły :P Czyli aby cały sprzet zmiescil sie w plecaku, a kamerka do rekawa koszuli - mam mundurki xD. A dokladniej to potrzebuje to na lekcje :P

Opublikowano

@up