Tenma Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 wyświetlanie attrów jest przesuniete o 2 pixele, ale da się to poprawić. Stawianie własnych attrów jest jednak poprawne work in progress Odnośnik do komentarza
KaMeR1337 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 jakieś funkcje w c++ dorobiłeś ? Odnośnik do komentarza
Tenma Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 tak Odnośnik do komentarza
Qentinios Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 mając hightmapę w edytorze takim jak l3dt wystarczy dorobić mapę tekstur, i na jej podstawie można zrobić idealnie dokładne attr do mapy, na pewno nie mniej dokładne niż to co pokazujesz. Jedyne co mi przychodzi do głowy, kiedy może się przydać, to np kiedy mamy mosty, wtedy nie widzimy ich w edytorze, i robi się tam zwykle attr na oślep. Ewentualnie też jeżeli chcemy szybko edytować gotową mapę bez bawienia się w l3dt Odnośnik do komentarza
techl4nd Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ładnie , łądnie, czekamy na serwerek :> Shady Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.