dawudex12 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Tak więc zadzwoniłem za 30.75 zł i złoto nie doszło a pieniądze z konta zostały pobrane pomocy dodaje też że kupiłem gold za pomocą dzwonienia gdy wspisałem nastepny kod połączenie zostało zakończone Czyżby mnie okradli ? ;x My Steam Profile https://steamdb.info/calculator/76561198062082037 Worth:1162€ (315€ with sales) Games owned:988 Games not played:743 (75%) Hours on record: 4,725.8h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc3xT Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Moze zły kod wpisałeś? albo zakonczyles rozmowe zanim wpisales kod. Ja zawsze jak dzwonie i robilem to juz kilkanascie razy wpisuje kod i jak dziala dopiero rozlanczam się i nigdy mi sie nic takiego nie przytrafiło. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravoner Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Za wczesnie zakonczyles rozmowe albo wpisales kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodakpl Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 spróbuj skontaktować sie z supportem Brum brum.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek4 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Raczej zakończył wcześniej rozmowę a nie kod źle dla tego nigdy nie dzwonię tylko Sms ewentualnie Przelew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oban19 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Pisz do suportu, bo my ci nie pomożemy. O wiele korzystniej jest kupić PSC |ExModerator World of Tanks| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravoner Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Tak, napisz do supportu to Ci wszystko wytlumacza, samo sie nie rozwiaze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.V Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Napisz do supportu, choć niestety support w WoT to porażka :C "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." ~Stanisław Lem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek4 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ta..Up@... Support ci odpiszę chociaż nie wiem czy coś z tym zrobią ..:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravoner Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ale napisac trzeba, przynajmniej ja bym tak latwo tego nie zostawil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redmanPL Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Na maila powinny ci przyjść potwierdzenia zaksięgowania wpłaty nawet przez telefon przychodzą dopiero z tym możesz się udać do wg support bo inaczej oni cię będą mieli w d**ie ponieważ wszelkie płatności dokonywane poprzez stronę WOT przechodzą przez ich autoryzowanych przedstawicieli i oni ci wysyłają potwierdzenie Tak mam dysleksje, nie zwalnia to z próby robienia jak najmniejszej ilości błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.