Parker Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 około roku nie grałem i wchodząc wczoraj do gry bardzo się zdziwiłem sosy za free kasa i itemy z mobów nie lecą tylko jakiś talary czy tokeny , i związku z tym zobaczyłem również ze osobny silk jest i chciałem się zapytać czym się różnią i jak zaczynać od nowa to gdzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sh4ke Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 1. Skill balance: - powiększone damage blade i glaive o jakieś 13% (broń 12d) - powiększone damage warlock, cleric rod i harph o jakieś 10% (broń 12d) - zmniejszone damage staff o jakieś 15% (broń 12d) - light, fire, cold w jednym drzewku - skill Celestial Protection dodany do china postaci (coś jak Pain Quota) - mastery level total u China taki sam jak w Eu (możliwość rozwijania dwóch drzewek max) - Bless Spell znika po przełączeniu na inną broń od Cleric Rod (GL wizards) - dłuższe imbue - czarny ress znika po użyciu jakiegokolwiek skilla (na to czekałem już długi czas - koniec z immortal tankerami na FW) 2. Grind: - zmniejszenie wymaganego EXP i SP o połowę (nie wiem do którego poziomu, ale do 80 na bank) - dodanie specjalnych questów do odebrania w Outpost (do 70 poziomu, od 70 poziomu pozostają stare ale mniej wymagające - mniejsza ilość mobów do zabicia - bardziej repeatable i z większą nagrodą), które zapewniają znacznie szybszy grind (aktualnie 64lvl i nie brakło mi jeszcze żadnego questa - dają naprawdę dużo % i SP, aktualne 2 powiązane ze sobą zadania to dla mnie około 30% nagrody i 1.5k SP) - możliwość odebrania God's Bless od So-ok który zwiększa zdobywane EXP i SP o 100% na 5h (raz na dobę) - brak dlvlu (farmienie na ongach to przeszłość) 3. Przedmioty i alchemia: - do 70lvl brak dropów i golda - do 70lvl dropimy Tokeny, za które można kupić Sun bronie/akcesoria/części seta 1-8D (na 64lvl uzbierałem na full sun set, akcesoria i s/s 8D!) - od 70lvl drop system jest taki jak dawniej, jednakże zauważyłem dużo większy drop rate itemów (w ciągu 10h 11 dropów na mobach o 14lvl wyższym, bardzo ogólnie mówiąc x10?) - elixiry: dropią z przedrostkiem "Incomplete" co oznacza tyle, że są do użycia tylko na itemach za tokeny 1-8D; dropią również tradycyjne, ale jaki degree moba - taki degree elixira - jak w przypadku advanced - gold ze sprzedaży przedmiotów do NPC znacznie obniżony (Sun 8D z FGW na iSRO - 3m, SROr- 180k; SROr drop 71lvl - 50k); drop rate golda bez zmian Atm nic nie przychodzi mi więcej do głowy. Takie zmiany z pozoru niewielkie zmieniają SRO w sposób znaczny, bo wbicie 1-64lvl bez taxi w 4 dni o czymś świadczy. Za system questów naprawdę wielki plus, w końcu coś dla legitów czy rozrywka dla boterów (na razie nie banują). Nie zabrakło mi questa, bym musiał dobijać level na sucho. Po questach z Outpost zostaniemy poczęstowani tymi starymi, lecz repeatable, w zależności od poziomu, by zapewne nie grindować właśnie o pustym dzienniku. SROr na razie jest rozpieszczane przez GMów, którzy co chwila nas odwiedzają robiąc Quizy czy spawnując unikaty/moby przed Samarkand, co sprawia, że gra "żyje". Po 2 latach przerwy znowu fajnie mi się naparza miliony mobów, myślę że warto przetestować - coś a'la psro Joymaxu. I nie - na razie nie ma dostępu do IM, więc gra jest fair. A i najważniejsze - robiąc na bieżąco questy i spacerując co jakiś czas do FGW problem farmienia SP znika - przy gap 0, build bich/force (fire/cold/light) mam... 120k SP, przypomnę, że postać ma około 4 dni. Skill balans spowoduje kilka zmian na Pvp i Pvm. Można już z pełnym przekonaniem powiedzieć, że Blader i Nuker to postaci no1 jeśli chodzi o Pvp gdyż świetny damage i def zapewnia im pełne fire/cold/light, a blade ma dodatkowo zwiększony phy atack (Warrior dalej pozostanie w czołówce, imho nie poradzi sobie z bladerem, z nukerem może). Wiz dość że szmata i ma problemy z przeżyciem niemalże wszędzie, to jeszcze został mu obniżony damage i to o bardzo dużo; nie chcę widzieć jak radzi sobie z giantem phy atack na swój level bez bless spella. Warlock/Cler pure INT bądź mała hybrydka 7:1 będzie dawać ognia gdyż zawsze dawała, a teraz damage roda zwiększył się o około 10%, co dość znacznie ulepsza ten build. Gracze podchodzący do gry w pt i chcący stworzyć Cler/Bard będą również zadowoleni, gdyż zarówno cler rod i harph mają większe damage, co znacznie ułatwi chociażby solo grind (rotfl). Dużo osób się pluje, że nie poprawili dmg bowa - gdyby się tak stało, już bardzo mocne i częste criticale byłyby zbyt silne. Rogue/Cler bez żadnych zmian, wciąż postać mierna względem Pvp jak i Pvm. Także balans po juju - nuker pro owner zarówno na Pvm jak i Pvp, a z SP nie ma problemu przez FGW, questy i mniejsze wymagania skilli. Joymax to idioci są i tyle, ale tym razem ich głupota mi odpowiada, bowiem nuker to mój ulubiony build. Źródło silkroadonline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parker Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 dzięki tego mi było trzeba na joymax był ten opis ale ang. a ja trochę noga jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.