Rudzki ! Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Yo yo. Chciałem się Was poradzić, co najlepiej wymienić w moim komputerze (Od razu mówię że nie znam się dużo na komputerach). Chciałbym pograć sobie w nowszą gierkę, ale na wymianę komputera jeszcze za mało funduszu ;p. Tak więc oto dane mojego komputera AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.19GHz, 1gb ram, Karta graficzna Nvidia 512mb 8400gs, Dysk twardy 160gb. Taki tam szajs, ale chcę żeby pochodził jeszcze troszkę Budżet w granicach 400-800zł <--- Tylko żeby nie przesadzić z ceną ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzki ! Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 f5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PingwineQ Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 żeby pograć w cokolwiek nowszego uzbieraj z 1800 zł i wróć bo twój komputer nie da się ukryć jest złomem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzki ! Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Nie jestem jakimś maniakiem żeby wydawać 2tyś. na komputer <lol>. Po prostu chcę żeby szybciej chodził ten co mam, lub jakiś w miarę komputer, w przedziale 1000-1300zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PingwineQ Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 za 2k , to jest zwykły komputer ... Dopiero za 4-5k komputer jest dla "maniaka" ... Ty masz wszystko do wymiany niestety ... dozbieraj do 1800 i będzie gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
† Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Lepszą Kartę Graficzną oraz dysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...