Skocz do zawartości

Co najlepiej wymienić w kompie.

Rudzki !

Rekomendowane odpowiedzi

Yo yo.

Chciałem się Was poradzić, co najlepiej wymienić w moim komputerze (Od razu mówię że nie znam się dużo na komputerach). Chciałbym pograć sobie w nowszą gierkę, ale na wymianę komputera jeszcze za mało funduszu ;p. Tak więc oto dane mojego komputera ;)

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+

2.19GHz, 1gb ram, Karta graficzna Nvidia 512mb

8400gs, Dysk twardy 160gb.

Taki tam szajs, ale chcę żeby pochodził jeszcze troszkę :D Budżet w granicach 400-800zł <--- Tylko żeby nie przesadzić z ceną ;d

nie chce obrażać osoby up ale chyba was pojebało

gry wychodzą co chwilke.jak chcesz byc na topie musisz nonstop dokladac, a by tego nie robic a chcesz pograc sobie to kup sobie konsole np xboxa,

drogi fakt. ale na xboxa kazda gra ci pojdzie.

jak chcesz go ulepszyc kup sobie najpierw ram do 3-4 GB ramu bo sam system dużo pozera... a pozniej zastanow sie nad wymianą karty graficznej na lepszą. nie na najlepszą bo takie ulepszanie pozera kase, a pozniej granie pożera czas. uwierz mi że nie warto mieć potwora bo to że masz mocnego kompa to dobrze, ale nie znaczy że dużo na tym zyskasz;]

gry wychodzą co chwilke.jak chcesz byc na topie musisz nonstop dokladac, a by tego nie robic a chcesz pograc sobie to kup sobie konsole np xboxa,

jak chcesz go ulepszyc kup sobie najpierw ram do 3-4 GB ramu bo sam system dużo pozera... a pozniej zastanow sie nad wymianą karty graficznej na lepszą. nie na najlepszą bo takie ulepszanie pozera kase, a pozniej granie pożera czas. uwierz mi że nie warto mieć potwora bo to że masz mocnego kompa to dobrze, ale nie znaczy że dużo na tym zyskasz;]

wyjdź, czytając twój post na usta nachodzi mi tylko jedno słowo , mianowicie japierdole...