Jerzyk321 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam mam błąd z podłączeniem się do servera hamachi kolegi.Postawił on server wszytko mu działa a gdy ja wpisuje ip i dodaje napisane jest can't reach server. Nie wiem co może być źle. Z góry przepraszam ale jestem nowy w minecrafcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SynekMTG Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Wpisałeś jego ip z hamachi? Najprawdopodobniej po prostu twój kolega zrobił błąd i ustawił że tylko on może wchodzić na serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzyk321 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Tak tak wpisując adres w minecrafcie wpisałem jego ip które ma na hamachi. A jak sprawdzić czy ustawił właśnie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oski78 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Niech odblokuje zapore. Pomogłem? Daj LIKE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzyk321 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Wyłączył zaporę i odlokował port nadal to samo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyli123 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 a wy jestescie na pewno razem w grupie? jeżeli tak to jaki kolor on ma ciebie na hamachi jeżeli czerwony to musi odblokować wszystkie zapytania do cb Robię strony WWW, fora i inne! Jak chcesz coś tego typu pisz na skype lub na pw (skype: bazyli1235) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...