Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Ksiądz.

Roshti

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, z góry chciałbym poinformować że to żaden troll.

Otóż mam problem z księdzem na religii. Jestem nowy w szkole, on jest też nowy. 1 Raz w życiu uczy. Młody jest. (Chodzi w skarpetkach i sandałach)

Otóż wstawia mi co lekcję uwagę itp. NP: Dzisiaj do mnie " Że 1 ławką ma podać odpowiedź do czegoś" (Ja siedziałem na 2ławcę). A ja do niego że siedzę na 2 ławcę, większość klasy się roześmiała a on mi uwagę wstawił i wysłał do wicedyrektorki..

Potem, powiedział że ten kto chcę może napisać słowa do piosenki. Cała klasa poza mną i kolegą pisała. Ja nie, a on do mnie czemu nie pisze. Ja na to że nie chcę. To on tym razem do dyrektora i znów uwaga. -.-

Co poradzić?

Powiem tylko że Dyrektor mnie odsyła, gdyż nie widzi problemu..

A potrzebuję dobrego zachowania itp gdyż przystępuję do Bierzmowania..

1351788161-U286260.png

Opublikowano

A co można poradzić? Zapisz się do służenia na lektora to Cię może polubi. Wszystko zależy od księdza, pamiętaj to nie jest zwykły nauczyciel. U nas jest lajtowy, dostaję 6 na koniec roku za nic i można sobie robić ściągi na inne przedmioty bo po 20min już omówiony temat.

Opublikowano

Po chuja ci bierzmowanie?

Jesli sie nie myle .

Po bierzmowaniu mozesz wziasc slub oraz zostac ojcem chrzestnym

1364047611-U477327.png

STOP komentarzom typu: "AMD to gówno"! Zanim coś napiszesz, to pomyśl jak odbiorą to inni !

Nie pisać mi na PW w sprawach pomocy od tego macie dział komputery!!!