Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]: Własna strona

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem grafikiem i chcę zrobić własną stronę. Mam już domenę, hosting i wgranego Joomla. Jedyne co to nie umiem się nim posługiwać. Chce zrobić stronę gdzie ludzie znajdą kontakt ze mną, moje prace, poradniki itd. Czy silnik Joomla 2.5.7 jest do tego odpowiedni ? Mam już wybrany szablon, ale gdy dodaję kategorię. Chce dodać proste zakładki : Strona Główna, Poradniki, Moje prace, Moje usługi, Kontakt.

I niżej jakaś "poruszająca" się galeria. Oczywiście moich prac. Czy znajdzie się ktoś kto mi to w tym temacie opisze jak to zrobić ?

Opublikowano

Jeżeli chcesz umieszczać swoje prace polecam Ci Wordpress bo Joomla jest pod Portal czyli coś większego. A wątpie abyś wykorzystał wszystkie jej możliwości a do tego jest wg. mnie dość skomplikowana.

sygnafranc.png

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej, joomla jest zbyt trudna jak dla kogoś początkującego, wgraj sobie wordpress i poszukaj fajnych skinów bo jest tak wiele modyfikacji że na pewno znajdziesz coś fajnego. Jak nie to polecam gotowca i go lekko przerób ;)

Nieregulaminowa sygnatura

Opublikowano

Moge prosić o :

-Link do WordExpres

-Link do gotowców

-Poradnik jak wgrać WordExpres

Z góry dziękuję.

Chyba Wordpress?:)

Link:

[/url]
[url="http://pl.wordpress.org/"]http://pl.wordpress.org/

Nie prosimy o gotowce.

Wrzucasz pliki do ftp i instalujesz.

Nieregulaminowa sygnatura

Specjalista
Opublikowano

Ja korzystam oraz wdranżam każdemu mojemu klientowi joomle !