Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

(Serwer) Space Fight

SpaceFighter

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Space Fight

To darmowa gra przeglądarkowa, to mój pierwszy serwer ogame, lecz za nim stworzyłem ten serwer ,trochę się nauczyłem jak gdzie co zrobić w silniku. Co prawda hosting jest płatny ale nie zamierzam kosić kasę od graczy, tworzę serwer bo lubię, a poza tym lubię gdy inni się cieszą. Serwer kosztuje tyle że mogę go utrzymać sam. Będzie możliwość zakupu antymaterii, ale spokojnie nie za prawdziwe pieniądze

Nie znam się jeszcze zbyt dobrze na silniku by wprowadzać jakieś nowości, dlatego nie pogardzę pomocą najlepiej kogoś kto zna się na php i grafice. Prędkość itp. będą takie żeby się nie nudzić ale też nie takie żeby wejść i mieć wszystko. Jeśli wejdziesz teraz może to ty będziesz w top.

Strona główna:

http://spacefight.hekko.pl/

Już ON

Opublikowano

Zareklamuj gdzes serwer dopuki zaczynamy grac bo farmy by sie przydaly ;p

a zy spolszczeniem powoli i do skutku ;] sam polece znajmomym ten serwer

Opublikowano

czy ma ktoś propozycje jak kupować antymaterię? Okazuje się że w 5.7 można tylko dodawać surowce a nie zabierać. Musielibyście mi przysyłać antymaterie swoimi statkami.

Opublikowano

Aha ale i tak kupno antymateri przez sms by mogl byc, wiem ze niechcesz zarabiac na ludziach ale zawsze jakis grosz bys mial a antymaterie bys mogl taniutko wystawiac np te 3zl

Opublikowano