Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Kupno czołgu premium

sebka32414

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak kupić czołg premium na allegro jestem całkowicie zielony w tym sprawach ponieważ 1 raz kupuje coś przez internet

Odrazu mówie że nie posiadam konta bankowego ani nic innego próćz konta paypal i tu pytanie jak inaczej zapłacić

niektórzy mówią żeby iść na poczte i wysłać ale co ja mam powiedzieć gdzie co i jak

znalazłem ciekawą ofertę czołgu lowe http://allegro.pl/world-of-tanks-wot-czolg-lowe-od-reki-firma-i2586021364.html nie wiem czy można wstawiać linki do stron ale raczej tak :)

95,5 procent komentów to pozytywne więc raczej powinno się udać tylko nie mam żadnego pojęcia jak to kupić

nie pisać durnych komentów ale jesteś zielony,idiota itd ponieważ 1 raz coś takiego robię i nie znam kompletnie na tym

pozdrawiam

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

pobierają wartość czołgu np w przypadku lowe 12500 gold jeżeli tyle nie masz konto zostaje n minusie i musisz wpłacić nalezna sumę czyli ok 200zł ;)

24n3chy.jpg

Opublikowano

Oferta oplacalna, musisz wypelnic druczek pocztowy wpisujac dane sprzedajacego aby zaplacic. No i musisz miec konto na allegro.

636451494245979649038.gif

Opublikowano

Kup go sobie, a pograsz jedną, dwie bitwy. Potem ban, ewentualnie będziesz musiał wpłacić 200zł żeby Ci odblokowali konto, a Lowe nie dostaniesz.

Opublikowano

Niech kupi to sie przekonam.