Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podkręcanie

DobeRmanRGH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Chciałbym podkręcić procka ponieważ BF3 mi troszke laguje na minimalnych ustawieniach jak gram na 24 osoby ;/

Czy ten komputer który ma 7 lat da się podkręcić ? I napisałby ktoś jak się podkręca procki bo nie znam się na tym a zależy mi :)

Ram*:2GB

Procesor*:AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 GHz

Karta Graficzna*:GeForce GT 240 1024 MB

System operacyjny : Windows 7 Ultimate 32 Bit

Zasilacz: 600W ( Jakiś LC600H-12 firmy Power chyba xD)

Płyta główna: Gigabyte GA-M56S-S3

Chyba to wystarczy, z góry dzięki.

P.S.

Nigdy nie podkręcałem procesora opiszcie co i jak :P Jeżeli jest zdatny do podkręcenia :) Nie chcę czegoś spalić.

Opublikowano

Troszkę da. Podaj model płyty głównej. Pewnie chcesz w warrocku latać na podkręcie? :D

@down

On chce oszukiwać w grze za pomcą podkręconego proca. Jeśli już to on pyta o podkręcanie a nie jak zmniejszyć lagi.]

@OK

Poszukaj w biosie opcji CPU Multiplier i zmień wartość o pół, testuj pół godziny programem OCCT i jak nie będzie nic się działo to powtórz czynność. Jak zacznie wywalać errory cofnij podkręcanie.

Masz jakiś problem bądź pytanie dotyczące komputera? Napisz do mnie, a postaram się ci pomóc.

Opublikowano