Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problemy]Kilka pytań na temat serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc oto moje problemy zwiazane z moim privem pliki bytakiniesmialy client panga.Mozna powiedziec ze jestem w tym ''zielony'' gdyz wszystko robie wedlug poradnikow.Wiec chce sie troche nauczyc,robic cos samemu;p.Mam dla was kilka pytanek i problemow,prosze abyscie mi pomogli

1.W folderze etc gdy go rozpakowalem nie ma plikow odpowiadajacych za wyglad ikonek skili (probowalem dwoma pakerami)

2.nie dziala pw (wszystko to co tu napisze tyczy sie szeptu)

gma z gm

gdy gracz pisze do gma to widac co pisze

a gdy gm pisze do gracza to nie widac;P

gdy gracz pisze z graczem to wszystko widac

Probowalem to naprawic korzystajac z tego poradnika : http://www.mpcforum....wa-szeptu-z-gm/

lecz gdy juz zapakuje i podmienie to gdy loguje sie podczas ladowania pasek dochodzi do konca i gra sie nie wlacza

3.Wszystkie nowe fryzy dzialaja poprawnie,lecz zaden fryz nie dziala na szamana dziewczyne

4.Komenda warp nie dziala. np gdy wpisuje /warp i jakies kordy to mnie nie teleportuje

5.Na serverze mam dziewiec wierzchowcow.Z niektorych nie mozna bic i chce aby mozna bylo z nich bic.Oto one :

20110 Jednorozec (mozna bic)

20111 upiorny ogier (mozna bic)

20112 dzik cienia (mozna bic)

20113 wilk cienia (mozna bic)

20114 tygrys cienia (nie mozna bic - trzeba naprawic)

20115 lew cienia (nie mozna bic - trzeba naprawic)

20116 lodowy lew (nie mozna bic - trzeba naprawic)