Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] z pluginem essentials

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pobrałem te pliki serwerowe http://www.mpcforum.pl/topic/635999-dl132-pliki-serwerowe-by-br3nd-f-b-update-v30-autorsko-spolszczone-pluginy-bukkit-r20-rekomendowana-wersja/page__st__270

i gdy odpalam serwer na moim kompie to wszystko działa bez problemu, lecz gdy wrzucam na hosting to nie działa mi plugin essentials, mam zainstalowanego bukkita 1.3.1 - brend pisał, że być może jest to bukkit dev'a i temu nie działa - nie wiem, nie znam się na tym aż tak.

Pisałem na hostingu o pomoc, to dostałem taką odpowiedź

Ja: Witam, posiadam na serwerze plugin essentials który nie działa, o dziwo piszę to ponieważ jak wcześniej napisałem na serwerze on nie działa, ale na moim serwerze testowym postawionym na moim komputerze działa. I teraz nasówa się pytanie, co jest nie tak? No chyba to jest wina hostingu skoro u mnie działa, ale na serwerze kupionym u was - nie. Proszę o szybką naprawę tego błędu/problemu.

Moderator: Witam,

Może wystąpić sytuacja tego typu że pliki konfiguracyjne pluginu muszą być zapisane ze specjalnym kodowaniem, a po ponownym otwarciu i zapisaniu tzw. configa pluginy nie potrafi go otworzyć i generuje nowy.

Proszę użyć do edycji programu notepad++ lub zwykłego wordpada który jest w systemie windows.

Prosze również spróbować edytować plik konfiguracyjny na panelu gdzie jest w środowisku linux

Opublikowano

Pobrałem te pliki serwerowe http://www.mpcforum....a/page__st__270