Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Silkroad.Szukam party.Dowolny server.Nowa gra.

NonkaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie : ) Szukam kogoś kto by ze mną pograł w silkroad w party. Najlepiej od nowa/nowa gra i postacie Europejskie. Na dowolnym serverze.

Fajnie by było jakby pograła ze mną osoba która już kiedyś grała/gra cały czas w silkroad i ma pewnie doświadczenie. :) Ja jestem z lekka zielona ; p mam na Veli bow, 45 lvl, full str, fire/cold +light, nie farmiony & na Hydrosie, wizz/cler, 58 lvl, full int, nie farmiony & jakieś inne postaci na obu serverach na niskich lvlach (tak 10-20). Ale ogołem ogarniam... "taxi" , "farma/ff" i takie tam ; p Z góry dzięki za odpowiedź i ewentualnie za to że ktoś pogra ze mną i odpowie w tym temacie ; p

Ania ; )

*_* Who said that? *_*

Opublikowano

wejdź tutaj i sama zobacz. jest to serwer prywatny, mało gra tu polaków ale chyba ang. nie jest Ci obcy? na prywacie najlepiej pograć i zobaczyc jaka postać Ci pasuje :)) polecam ten serwer i życzę miłej gry na serwie którykolwiek wybierzesz bo bardzo ciężko jest spotkać kobietę w tej grze, choć już kilka widziałem :)

a tu ten serwer

http://www.mpcforum.pl/topic/701734-ex-silkroadrextreme-silkroadr-of-immortals/

może jakiś mały "+" za pomoc?? :)

Opublikowano