Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Początki z grą jak zacząć?

Genway

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Jestem nowy i zielony w tej grze i nie mam pojęcia o niczym.

Możecie mi podać jakieś najlepsze boty na początek jak zacząć co kupować i wgl?

I ogólnie pomóc ;D

Na początku mam jakieś 3 do wyboru mmo,eic i vru do wyboru co wybrać najlepiej?

Opublikowano

boxybot...., a nie lupiej zainwestować w kbota , lepszy jest i on ci lvl nabije , a boxybot nie

tylko pamiętaj , żeby się zarejestrować z takiej specjalnej strony co jest bonus

Opublikowano

jest to strona darkorbit./pl/prezent

Źleee .Spróbuj zarejestrować się z tego linka www.darkorbit.com/comedy

dostaniesz

Kilka miechów premki (6 z tego co słyszałem)

8 flaksów

3 big boye

31 mp1 (lasery)

i trochę ammo :)

polecam na start

michaeljacksonky.png

All sygnatures by Razor

Opublikowano
hm jak jesteś nowy to polecam ci zagrać bez bocenia z rok a potem kiedy cie to znudzi zacząć bocić...

To na prawde fajna gra, warto najpierw troche polatac manualnie. Pasc milion razy, wkurzyc sie i dopiero odpalic boty :-)

Pozdrawiam, Kaśka.

Opublikowano
A ja z tego co słyszałem już nie ma konta(prezent) ze dostaje sie 8 flaksow i wogule:(

Pozdrawiam, Kaśka.

Przez Comedy ostatnio zakladalam kilka kont. Za kazdym razem 3 flaksy i premka, z tym, ze raz na miesiac, raz na dwa miesiace, a ostatnie konto jakie zalozylam dostalo premke do konca sierpnia liczac od dzisiaj. Nie wiem, jaka jest regula przydzielania tych bonusow.

Pozdrawiam, Kaśka.

Opublikowano