Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

LEGALNE?

mihasz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem laikiem i mam 3 laickie pytania.

1. Czy zakładanie serwera No premium no hamachi 1.3.1 jest legalne ? na

CraftBukkit 1.3.1-R1.0

2. Jeśli nie to czy jest jakaś legalna alternatywa.

3. Co zrobić żeby mieć wszystko legalne i ile to kosztuje.

Proszę o pomoc z góry dziękuje :)

Opublikowano

1.samo słowo no premium jest nielegalne a z multiplayer+no.premium tymbardziej, legalne jest tylko 5 dni na singleplayer które oferuje minecraft

2.Tak założyć server Only premium i kupić jakiś server kilku slotowy

3. Patrz wyżej a to zależy od wszystkiego

Opublikowano

Sami twórcy gry powiedzieli że granie non-premium nie jest dla nich nielegalne.A dla autora tematu: Możesz spokojnie serw robić nikt cie do paki nie wrzuci :) (chyba że kasa na serw jest kradziona ^^)

300 350 400 500 1000

Opublikowano

Dla nich nie jest nie legalne ale w Polski Prawie owszem

Ale za serwer non premium chyba typa nie wsadzą do więzienia ^^

300 350 400 500 1000

Opublikowano

Tak No-Premium To jak Nie legalne Ci co chcą grać w minecraft Powinni Mieć premium.

Pozdrawiam TheSplueR

767b26711491d.png

Opublikowano

Ale za serwer non premium chyba typa nie wsadzą do więzienia ^^

Wsadzić nie wsadzą tak samo za pirackie windowsy nie wsadzają ale to nie znaczy że wszystko ma być pirackie bo wtedy robimy szkode producentowi bo on nie ma za co pracować i życ.

Opublikowano

W Polsce mało co jest legalne :P.

Chodzi o to że bardzo dużo stoi serwerów hamachi