Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PROBLEM]Pozycjonowanie witryny, potrzebna pomoc!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w temacie. Stworzyłem strone www na serwerze home.pl. Chciałbym ją teraz wypozycjonować w googlach tak aby była jak najbliżej w wyszukiwaniu. Przeczytałem już kilka poradników na ten temat jednak nie były zbyt pomocne.

Strona posiada słowa kluczowe w meta keywords. Zarejestrowałem ją także w robocie google dorzucając wskazany plik na serwer. Wiem że pozycja strony zależy także od liczby osób które ją odwiedzają, lecz skoro jest nisko to jak może zostać odwiedzona przez wiele osób?

Prosze o odsyłanie do pomocnych artykułów oraz o pisanie pomocnych wypowiedzi. Za wszelką pomoc serdzecznie dziękuję.

@Edit: To nie forum ani blog tylko zwykła strona Pomocy Drogowej.

Opublikowano

Jeżeli to forum, polecam chmurę tagów [tak samo na blogu itp].

Potrzebujesz strony internetowej? Pisz śmiało, jestem do waszej dyspozycji. (Jedyna możliwość zapłaty to pieniądze (przelew, SMS, doładowanie), innej nie przyjmuje i nawet nie masz co pisać).

Opublikowano

Zarejestruj się w paru autosurfach i tam wygeneruj traffic na stronie.

Dodaj stronę do katalogów stron - płatnych i darmowych tylko pamiętaj o umieszczeniu strony w odpowiedniej kategorii.

Kup reklamę na stronach o podobnej tematyce. Proponuję zrobić to za pomocą AdTaily.

Opublikowano

1. content is the king