Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Zmiana wersji minecraft

JestemFanemLC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,ponieważ nie jestem znawcą informatyki chce zapytać się to forum.

A mianowicie:

Mam teraz wersje 1.2.5 a chce mieć wersje 1.3.Mam pirackiego minecrafta(od AnjoCaido) i nie wiem jak zmienić wersje nie tracąc save.Wystarczy tylko pobrać nową wersje minecrafta "Na żywca" czy użyć jakiegoś specjalnego programu.Proszę o niezwłoczną odpowiedź.

http://pl.gpotato.eu...eferrer=Mrasura

Kliknij,zarejestruj i wbij 50lvl na rappelz(albo 10 na Allods Onnline) a uszczęśliwisz samotnego człowieczka i jego małego kotka

Opublikowano

Ja pie*dole za przeproszeniem.. po kilkadziesiąt razy dziennie jest zadawane to samo pytanie i kilkadziesiąt razy jest taka sam odp. ludzie ogarnijcie sie ! Czytajcie troche forum!

Pomogłem ?! Daj lajka !

Opublikowano

Kurde,jak force update klikam to sie nic nie dzieje,ani receptura na książke nie zmieniona,ani kakaowca posadzić na drzewie sie nie da ani ender chestu zrobić nie moge,a tak pozatym to co to jest to MVC?.Dajcie linka do tego jak macie

http://pl.gpotato.eu...eferrer=Mrasura

Kliknij,zarejestruj i wbij 50lvl na rappelz(albo 10 na Allods Onnline) a uszczęśliwisz samotnego człowieczka i jego małego kotka

Opublikowano

Force update albo Minecraft Version Changer

sygnamz.png

Start serwera 24.08.2012r.

Dołącz do naszej społeczności już dzisiaj i twórz świat razem z nami - Reinor.pl

Zarchiwizowany