Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mam Pare Pln'ów!xd

QBA_96

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Mam 500zł.Chce wydać je na komputer więc jakie jest pytanie.CO MAM KUPIĆ BY MIEĆ DOBREGO KOMPA POD SERVA.

Wiem że to trochę spam ale mam dylemat nie znam się za bardzo na PC.Lecz moja wiedza nie kończy się na włączeniu komputera i Metina.

Kompa mam średniego:

Procesor AMD Sempron,1600MHz (8x200) 3000+

RAM 1gb(miałem 2gb ale jedna kości się spaliła)

Płyta główna Asus M2A-VM

Według mnie jest średni

Sam bym to zrobił ale tak jak wcześniej pisałem NIE ZNAM SIĘ NA TYM!

MoD nie zamykaj i bez spamu

Opublikowano

przy servie najważniejsze są raczej procek i ram więc jak płyta główna wytrzyma wymień procek (jakaś dobra 2 rdzeniówka) na lepszy i dokup ramu nawet 2 giga jak się da:)

Opublikowano

jak kupie procesor AMD Athlon 64 X2 AM2(znalazłem na allegro.pl)to czy wejdzie do płyty głównej.Raz jak brat kupował kompa kupił proca to mu nie wszedł do płyty nie chce się wychujać.Pojade do Jeleniej Góry kupie sprzęt z Kumputronik

Opublikowano

;] jakie ceny ?? 269 zl za proca to i tak malo ;] .

Obsługiwane procesory Athlon 64 / Athlon 64 FX / Athlon 64 X2 / Sempron

tu masz spis procesorow ,ktore obsluguje Twoja plyta. Jest tu X2 wiec wejdzie spokojnie.

http://pclab.pl/art25940-2.html

Tutaj opis twojej plyty kompletny.

@ UP

Kutwa no ,ale nie oplaca mu sie miec dedyk na 10 osob pomysl ta swoja makówka.