Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Porady dla Gangplanka

Massimiliano

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na wstępie: Jestem nowy w tej grze. Bardzo spodobała mi się postać Gangplanka. Chciałbym dowiedzieć się jaki stosujecie build. Nie będę dzunglował.

1322316286-U391680.png

1319035981-U394251.png1319035981-U394251.png1319035981-U394251.png1319035981-U394251.png1319035981-U394251.png

Massimiliano

Opublikowano

Ale zależy pod co chcesz go złożyć :P, bo jest wiele opcji : m.innymi - CritPlank, OffTank, itd.. .. .

Powiedz dokładniej co chcesz nim osiągnąć, czy być pomocny w TEAM Fightach (przyjmowanie DMG i jego zadawanie) czy walić krytyki po ponad 1k

Opublikowano

No jak walniesz crita 1k w papierka to nałapiesz fragów ;D , a tak zapytam .. jaki Poziom przywoływacza do tej pory wbiłeś? :P , bo nasuwa się pytanie czy masz runy, w co wątpie, bo to trochę "zmniejsza" siłe GangPlanka w poczatkowej fazie gry, jeśli nie masz run to nic .. .

Od razu mówie - HEJT OFF ! \/ \/ \/ \/

Zaczynasz z rękawiczką za chyba 400 golda która daje 8% na kryta, po pierwszym powrocie najlepiej jakbyś kupił butki i kilka potków, z rękawiczki składasz Ostrze Chciwości (12% crit i gold per second) , składasz buty (Ionany[cd reduct] albo berki, to zależy), później zaczynasz składać Infinity Edge (Ostrze nieskończoności), gdzieś w połowie tego możesz zaczynać składać Phantom Dancera (Widmowy tancerz) bo da Ci szybość ataku, poruszania się i dodatkową szansę na kryta ....

ciąg dalszy nastąpi ..

Opublikowano