Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Silkroad R Wprowadźcie mnie do gry

Hoistone666

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczynam dziś grę w Silkroad R, za jakąś godzinke się ściągnie, będę grał z kolegą i tu pojawiają się moje pytania.

Na wstępie podam jeszcze że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o grę, i nie znam żadnych skrótów w niej używanych.

Czy mógłby ktoś podać mi Build itp. do postaci Glawier.

Proszę także o podanie skrótów używanych w grze z wytłumaczeniem.

Słyszałem także że są do tej gry boty, który sprawdza się najlepiej ?

Tylko Lucyfer

Jestem Hujston

Opublikowano

Witaj,

http://www.silkroado...-build-by-tieu/ - Tu masz pierwszy build i wyjaśnione co i jak o glavi ;>

http://www.silkroado...htning-by-shha/ - Tu masz drugi build ( osobiście z niego korzystam)

Hmm skróty, chyba jak w każdej grze mmo np.

Pt - Party

Taxi - Forma exp za golda ( np. 100k za 1 h )

FF - Full Farm ( postać wyfarmiona do np. 100 lv )

Hmm nie wiem nie przychodzi mi konkretnie coś do głowy :> Jak coś to pisz na PM to Ci z chęcią pomogę :D

A jeśli o bota to Ibot chyba narazie nie ma aktualizacji, agbot hmm sam mam z nim problemy a reszta to nie wiem :> Polecam Ci tutaj poradniki ,a reszte informacji ( np. skąd wziąć to i tamto itd ) to odsyłam do www.Silkroadonline.com.pl

Peace ;>

Opublikowano

ZIommm996 tylko że ty mu podałeś build Glaviera do isro. na SilkroadR build wygląda zupełnie innaczej.